BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, January 1, 2011

2011

salam...
mmg da agak lama aku menyepikan diri untuk menulis blog nie...
so,azam taun baru aku ialah aku nak update blog aku setiap hari...
hehhehhehhehe...
aku nak cerita semua pengalaman dan jugak perjalanan hidup aku sepanjang 2011..
aku nak ucapkan selamat tinggal kat trahun 2010 yang banyakmengajar aku erti kehidupan yang sebenarnya...mmg betul apa yang dikatakan oleh orang...bukan mudah nak jadi mudah..dan bukan susah nak jadi susah....
semua kenangan tahun 2010 akan aku sipulkan dan aku simpan kat dalam ingatan..
apa yang baik bagi aku..aku kan bawa ia sampai ke tahun 2011..apa yang menydihkan aku sepanjang tahun 2010.aku akan jaiakn sebagi ikyibar n juga aku akn cuba untuk menyiapkan diri aku ke arah yang lebih matang bagi menempuh perjalanan yang makin panjang dan berliku....
TERKADANG KITA PERLU TERSUNGKUR TERLEBIH DAHULU SEBELUM MENGENALI DAN MENJADIKAN KITA LEBIH MATANG SERTA MAMPU MENGELAKKAN KITA AKAN KEMBALI TERSUNGKUR...

0 comments: