BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, January 2, 2011

first day koje taun nie...

pagi2 tadi..aku teringat burfdaay membe aku...najihah mohd zaki..da sweet 23 da pom...heheheheehe..semalam memang banyak gak cndawan yang kteorang dapat packing dan jugak antar kat pasar...Alhamdulillah...company pom da makin stabil...lebih2 agi nanti nak bukak kiosk untuk jual produk berasakan cendawan lak...hopefully seme akan berjalan dengan lancar....amin..amin...amin..ya rabbal alamin..

dream aku ialah kau nka bukak kau punyer bisness berasaskan makanan or restoren..
memang dah lame aku simpan impian nie...aku pom target nak capainye sblum umo aku 3o...hihihhihiii..arap2...mungkin sebab kau suka masak n bagi orang makan n jugak rase aku punyer masakan...perasan sodap...hihihihiihi...kalunak taw ape2 resepi pom bley...hikhikhikhik...

akak angkat aku pom kate yang sejak dye tinggal nge aku..dye da naik 5kg berat...ish3...ada ke salahkan aku...hhihhiii...sorie kak..xda niat pom nak gumukkan akak...not my fault at all....arinie,aku ke farm untuk kemaskan farm...pastu baru pegi dadong....alhamdulillah..arinie dapat kutip 17kg lebey cendawan...lpas siapkan seme kerje...kteorang rehat n try resepi baru untuk cendawan goreng...perisa cendawan goreng lada hitam berempah...memang best sebab first triar pom da menjadik....huhuhuuhhuuuhuu...

pasal koje lak...aku kene siapkan akaun untuk 3bulan...i loved to do it...but not enough tyme to settled it all...apa yang aku pelajari kat cnie sebenarnya banyak mengajar aku...aku dah taw selok belok penanaman cendawan,aku dapat belajar dalam pembuatan produk berasaskan cendawan.contohnya:tepung cendawan,sos cendawan lada hitam n cil,popia cendawan...dan insya-ALLAh akn bukak kiosk berasakan cendawan..aku amat3 berharap semuanya akn berjaln lancar...yang penting dapat majukan lagi company sekarang...

hihiiihhiihihi...klah..next tyme lak kte jumpe k...:)

0 comments: